Gospodarska i turistička promocija Zagrebačke županije u Istri

Zagrebačka županija predstavila se  gospodarstvenicima Istarske županije izložbom proizvoda i turističkom ponudom s ciljem unapređenja gospodarske i turističke suradnje.

Izložbu robnih marki  i turističke ponude Zagrebačke županije koja je  održana u hotelu Histria u Puli otvorio je župan Istarske županije Ivan Jakovčić izrazivši zadovoljstvo što je započeta gospodarska suradnja između dviju županija, a također je istaknuo da je Istra interesantno tržište za proizvode iz Zagrebačke županije obzirom na činjenicu da je i u prošloj godini Istru posjetilo 2,6 milijuna turista. Zagrebačka županija svojim robnim markama garantira kvalitetu proizvoda i to je ono što prvenstveno  zanima veliko istarsko tržište.

Uputio je poziv gospodarstvenicima iz Istre da pronađu partnere u Zagrebačkoj županiji naglasivši još  jednom kompabilitet između proizvoda koje nudi Zagrebačka županija i potražnje  u Istri.

Župan Stjepan Kožić u pratnji suradnika i vinske kraljice Zagrebačke županije zahvalio se domaćinima na realizaciji susreta koji mora rezultirati poslovnom suradnjom jer Zagrebačka županija nudi autohtone proizvode kojima potiče stvaranje dohotka na ruralnim prostorima Zagrebačke županije. Iako  već postoje  određeni ugovorni odnosi, poslovna suradnja se mora poboljšati a ovaj susret  će to i omogućiti, istaknuo je župan Kožić.

Za  vrijeme razgledavanja izložbe  gostima se  predstavio  KUD «Preporod»  prikazavši dio narodne baštine prigorskog i posavskog kraja. Nakon razgledavanja izloženih i kušanja ponuđenih proizvoda od meda, sira i vina, organiziran je i Okrugli stol na temu «Kako unaprijediti gospodarsku suradnju Zagrebačke i Istarske županije» na kojem su predstavnici Obrtničkih komora obje županije, između ostalog, razmijenili  iskustva o poslovanju u uvjetima recesije.

Nakon događanja u hotelu «Histria»  prezentacija turističkih i robnih marki Zagrebačke županije nastavila se uz prigodni kulturno umjetnički program  na Trgu Portarata. KUD «Preporod» svojim  atraktivnim nastupom privukao je pažnju brojnih turista, od kojih su se neki, na opće zadovoljstvo i domaćina i gostiju,  uključili u samu koreografiju, pa  se u jednom trenutku kolo  pretvorilo u veliku «zmiju» od oko 200 metara.